Si teniu fotografies antigues de l'escola o el barri us agrairiem ens les fessiu arribar. Ens les podeu enviar per correu o portar-les en paper per poder-les escanejar.

És un edifici construït a l' any 1959 en el qual s'han fet obres en distintes etapes.La més recent ha estat el curs 2001-02 amb motiu de la fusió de les escoles Pins i Pirineus. D' aquesta fusió ha sorgit la nova escola Tanit.

Per aquells que conegueu la història del barri us direm que aquesta escola va néixer amb el nom de VIRGEN INMACULADA al carrer Pirineus 5-7 Anys més tard va créixer i just al seu davant es van construir uns modul prefabricats. Amb el temps aquests mòduls van assolir entitat pròpia i es van independitzar. El que era una escola amb un carrer al mig es va convertir en dues escoles. La que es va quedar en els mateixos locals es va dir PIRINEUS i la del davant ELS PINS. El curs 2001-2002 Les escoles PIRINEUS i ELS PINS es van fusionar i altre cop eren una única escola. Havíem començat el procés de creació d'una comunitat d'aprenentatge i va semblar adient aprofitar aquesta oportunitat per posar un nou nom a l'escola. Va ser un concurs popular al que tothom hi va poder presentar la seva proposta. Havia nascut l'escola TANIT

El juny de 2009 vàrem celebrar la festa dels 50 anys de presència de l'escola al barri. Va ser una nit d'allò més emotiva on es van retrobar companys, alumnes, mestres, amics i coneguts. Fins i tot vam comptar amb la presència no anunciada d'una alumna del primer any de funcionament de l'escola que, a la vegada, és l'àvia d'una alumna actual.

En aquests gairebé 60 anys al barri, l'escola Tanit ha mostrat sempre inquietud i ganes de renovar-se per oferir als seus alumnes i,en definitiva, al barri la millor educació per uns infants d'avui que demà seran adults. L'aposta per la immersió, la transformació en Comunitat d'Aprenentatge, la incorporació de metodologies com les capses d'aprenentatge o els espais i participar en projectes d'innovació de ciències o angles són mostrà d'aquesta voluntat.