Som un equip compromès, motivat i en formació constant.
Tenim unes altes expectatives sobre el nostre alumnat i ens mou la il·lusió de preparar-los per la vida.

A l'escola Tanit hem optat per un model d'escola diferent. Fa vora 60 anys que som presents al barri i ens hem transformat en Comunitat d'Aprenentatge.

La participació de les famílies és fonamental en el nostre dia a dia i busquem també la implicació de voluntaris i entitats del barri.

Veiem en la diversitat una font de riquesa i apostem per donar resposta a les necessitats individuals i col.lectives.

Tots junts vetllem i treballem pel bon clima de convivència, respecte i acolliment. Volem que els infants siguin feliços, que trobin el seu lloc a la vida, que siguin competents per poder relacionar-se, valorar i respectar als altres. Que prenguin decisions i es facin responsables d'elles.

Fomentem i optimitzem el procés d'ensenyament i aprenentatge assegurant que l'alumnat assoleixi les competències bàsiques a partir de diferents maneres de fer : amb la presència de dos mestres a l'aula, els agrupaments internivells, els tallers, l'apadrinament lector, els grups interactius, els espais d'aprenentatge, on l'alumne és el protagonista del seu propi aprenentatge potenciant l'experimentació, la recerca i la constant descoberta.

Treballem per formar alumnes compromesos amb l'entorn natural (projecte de l'hort, reciclatge, respecte pel medi ambient, consum responsable...) i l'entorn social, fomentant valors solidaris, democràtics... (assemblees de classe i reunions de delegats, tutories individualitzades, jocs cooperatius, teatre...) que faciliten per immersió, una educació integral.

Com a escola formadora treballem amb futurs mestres, mantenint un estret lligam amb les Universitats.