Escola TANIT

Escola Magnet

MAGNET crea una aliança entre una institució de prestigi i l’escola per tal d’afavorir l’aprenentatge, apostant per la innovació i la qualitat.

Des de 2013, el seu objectiu fou acompanyar les escoles en el desenvolupament Escola Magnetd’un projecte educatiu en aliança amb institucions. La nostra escola forma aliança amb l’ICM (Institut de Ciències del Mar).

Aquesta aliança ens permet desenvolupar un projecte innovador i de qualitat, que esdevingui en un projecte de referència en el barri, tant per a les famílies com per a la Comunitat educativa.

El programa MAGNET està inspirat en les Magnet Schools d’Estats Units, que funcionen des dels anys setanta.