Projecte GEP: Treball de llengua anglesa de forma globalitzada i significativa

Ja fa uns anys el nostre centre va realitzar el projecte GEP; un programa d’innovació pedagògica que ens va orientar en el procés de desplegament i consolidació del nostre propi projecte lingüístic plurilingüe.

El GEP té com a finalitat millorar la competència en llengües estrangeres de l’alumnat, afavorint el seu creixement acadèmic i posant també especial èmfasi en la capacitació dels infants per interactuar amb el món en diverses llengües.

Les accions que es desprenen del programa GEP a la nostra escola s’orienten a incrementar el temps d’exposició de l’alumnat a les llengües estrangeres curriculars. Així doncs al nostre centre desenvolupem activitats sota l’enfocament CLIC (aprenentatge integrat de contingut i llengua estrangera en anglès) on la llengua anglesa és l’idioma que vehicula els aprenentatges dels infants.

A l’Escola Tanit doncs, la llengua anglesa s’introdueix a partir de P4 a través dels tallers “Expressa’t”. El moviment, la música i l’art són els eixos dels tallers que posen la llengua anglesa al servei de la comunicació. A partir de 1r de PRI utilitzem la llengua anglesa com a mitjà de comunicació en situacions de la vida a l’aula de l’infant com ara rutines diàries a P5 i CI, l’hort escolar a 3r i en situacions matemàtiques com el càlcul i numeració o espai i forma des de 4t a 6è de PRI.