CONCERT INUIT

Ja tenim aquí el tant esperat “concert d’hivern”de la nostra escola, l’Escola Tanit.

Aquest any el concert té un nom molt especial “INUIT”. Aquesta paraula és la que utilitzen els esquimals per anomenar-se entre ells, ja que el que significa la paraula esquimals no els agrada i no els defineix. El concert s’anomena així ja que totes les cançons que es cantaran, s’interpretaran i/o es ballaran están relacionades amb el projecte de ciències de l’escola:

ELS POLS” – “L’ÀRTIC I L’ANTÀRTIDA”

El nostre concert serà una petita mostra d’un gran treball en equip, d’un gran esforç i d’una motivació i un gaudi excepcional.

Així doncs, us convidem a tots i totes a assistir a veure’ns el dimarts 17 de desembre a les 10:30 al Teatre Sagarra.