ELS BALLS DE CARNESTOLTES DE L’ESCOLA TANIT

Avui divendres 21 de febrer de 2020 els nens i les nenes de l’Escola Tanit han realitzat els balls de Carnestoltes. El pavelló del Raval de Santa Coloma de Gramenet ha acollit aquest esdeveniment i s’ha omplert de públic emocionat per veure l’espectacle: famílies, amics, autoritats… Tota l’escola ha participat i ha preparat amb molta il·lusió cada ball i cada disfressa.

Tots els grups, des dels més petits als més grans, s’han esforçat molt per fer un festival de danses espectacular. Els alumnes han gaudit molt fent els assajos, preparant les disfresses i els complements… Alumnes, mares, pares, àvies, germanes, mestres, voluntaris… tota l’escola ha treballat en equip per preparar un súper-espectacle i sorprendre al públic assistent.

Aquest any el festival ha començat amb una marxa inicial realitzada pels alumnes de cicle mitjà i superior. Seguidament, els més petits de l’escola s’han disfressat de monstres per ballar la banda sonora de ET i Monstres SA. A continuació, els nens i nenes de Cicle Inicial han realitzat una dansa de prínceps, princeses i ninots de neu amb la banda sonora de Frozen. Després, ha continuat l’espectacle amb la música de Lollipop, de Mika, i Footloose. Els nens i nens de 3r i 4t han fet un ball amb música roquera.

L’espectacle ha continuat, amb la participació de les mestres que han realitzat una interpretació de dansa-teatre titulada Pluja. Per acabar, els alumnes de cicle superior disfressats de tribu i d’arquitectes ens han fet una dansa on han transmès un missatge de respecte per les diferents civilitzacions.

El ball de carnestoltes és un esdeveniment molt esperat a l’escola. És un moment d’il·lusió i treball en equip que compartim alumnes, famílies, amics i mestres. Gaudim tots moltíssim del festival de danses de carnestoltes i ja estem desitjant que arribi el proper!