Ens preparem pel proper inici de curs. Actualitzat a 7 de setembre.

7/09/2020 Ja hem actualitzat el Pla de reobertura per donar resposta a les darreres directrius que han arribat a l’escola i que ha estat aprovat pel Consell Escolar en data dia 7 de setembre. Si us el voleu descarregar aquí trobareu l’arxiu pdf

31/08/2020 Els darrers dies han arribat noves instruccions que ens obliguen a refer el Pla de Reobertura. Tant aviat com haguem pogut preparar el nou el tornarem a compartir. De moment retirem el que es va apropar el mes de juliol.

Entrada original. Cada dia sorgeixen notícies, rumors, comentaris… sobre com serà el proper curs. Des de l’escola Tanit us podem assegurar que el viurem com una experiència per aprendre i que volem sigui enriquidora per tothom.

Segur que mots teniu dubtes de què farem, com ho farem i que passarà si… Per donar resposta als vostres dubtes us presentem el Pla d’organització de l’Escola Tanit pel curs 2020-2021. Si us el voleu descarregar, aquí trobareu l’arxiu pdf.

En aquest document es presenta la resposta que des de l’escola donem ala necessitat d’adaptar-nos a una normativa específica marcada pel Covid-19. Aquest document va ser presentat el 17 de juliol  i serà actualitzat en tots els moments que el Departament de Sanitat i el Departament d’Educació ens comuniquin mesures de seguretat i organitzatives noves d’acord amb la situació del moment.