Experimentem el canvi

En el projecte de medi, els alumnes de 6è estan investigant el canvi climàtic i els efectes que comporta sobre el nostre planeta. Com que estan molt interessats en aquest tema, han tingut la ocasió de participar en el taller «Experimentem el canvi» en el que han pogut exposar els seus coneixements previs  relacionant causes i conseqüències del canvi climàtic i quin paper hi tenim cadascú de nosaltres.

Com a veritables científics, varen realitzar un parell d’experiments: un sobre l’emissió de gasos i un altre sobre l’efecte hivernacle que van permetre aprofundir en conceptes treballats prèviament a l’aula, contribuint d’aquesta manera a la consolidació dels seus aprenentatges. Es van fer preguntes, van experimentar i van contrastar les seves conclusions.

Per acabar van reflexionar sobre què podem fer cadascú de nosaltres per a frenar el canvi climàtic tot elaborant un decàleg de bones pràctiques a partir dels seus suggeriments. Molt enriquidor tot plegat!