FORMEM PART D’UN PROJECTE ETWINNING

Els alumnes de 5è s’han immers en un projecte eTwinning (un programa d’Erasmus +), mitjançant una plataforma virtual per a comunicar-se,  col·laborar i compartir. El projecte d’aquest any rep el nom de «2nd Step of Friendship Via English».

Hi participen 10 escoles de 5 països diferents: Polònia, Turquia, Romania, França i Espanya amb un objectiu comú: millorar les capacitats dels alumnes en el domini de la llengua anglesa com a llengua estrangera.

Durant les activitats, els estudiants interactuen entre sí, augmentant així mateix la confiança en sí mateixos i la seva creativitat. Els professors i estudiants de diferents països es trobaran, mitjançant la preparació i aplicació d’atractives activitats, presentacions, i trencaclosques desafiants, en un món d’aprenentatge d’anglès sorprenent.

L’ús de diferents eines web 2.0 farà que les nostres lliçons siguin més atractives i integrem la tecnologia a la classe d’anglès, fent als alumnes agents actius al llarg de tot el procés.

El nostre projecte comença a finals de setembre i finalitza a finals de gener. Tenim un pla general per a cada mes que inclou diferents activitats, eines web 2.0 i obres col·laboratives.

Als següents enllaços trobareu el mapa del projecte i un vídeo de presentació: