I tu, Estàs pantallat?

Avui, els alumnes de CS han assistit al taller “Estàs pantallat”, un taller orientat a fomentar l’ús racional i moderat de les diferents pantalles o eines d’e-relació.

El taller els ha agradat molt ja que, a partir la dramatització de quatre situacions relacionades amb els e-jocs, les e-xarxes, el mòbil i la televisió, els alumnes han pogut reflexionar sobre la diferència entre relacionar-se cara a cara o mitjançant aquestes eines i sobre els riscos que comporta un ús abusiu.

Tot plegat, els ha ajudat a prendre consciència de la veracitat o falsedat de les identitats dels interlocutors quan fan ús de les xarxes socials, els riscos com el ciberassetjament, entre d’altres.