De l'escola al món

IMMERSIÓ EN EL TEMPS. Tresors a casa nostra.

Aquest curs 2023-24 l’hem iniciat endinsant-nos en les històries personals de les famílies de l’escola a partir dels objectes familiars del passat.

Al llarg del curs descobrirem com la ciència ens ajuda a entendre els mecanismes i funcionaments de les diferents peces, així com la seva evolució al llarg del temps.

Després de recollir tot un gran nombre d’objectes del passat, els infants de les diferents aules els van classificar amb l’objectiu de participar en l’exposició al Museu d’Arqueologia de Catalunya el 5 d’octubre del 2023 coincidint amb la Nit de la Recerca.

La nit es va transformar en una celebració d’emocions i entusiasme en presenciar com els infants explicaven la història  familiar pròpia a través de l’objecte triat als diferents visitants del Museu d’Arqueologia.

Acompanyeu-nos en aquest viatge inoblidable mentre descobrim els tresors que ressonen amb les històries de les nostres famílies, connectant amb el passat per construir un futur d’aprenentatge i descoberta continuada.