La competència plurilingüe a l’escola. Experiències i reflexions

Ja s’ha publicat el llibre La competència plurilingüe a l’escola on hem participat. Publicat per Octaedro Editorial i escrit a moltes mans, en Juli Palou i la Montserrat Fons han coordinat aquesta obra on conflueixen investigació i docència.

S’interrelacionen les reflexions dels membres del grup de recerca Plurilingüismes Escolars i Aprenentatge de Llengües (PLURAL) i les experiències d’aules de diversos centres educatius.

Hi ha tres conceptes que configuren l’obra i vertebren el contingut del llibre: El primer és acollir: tant les llengües com les cultures; el segon és crear vincles: per aproximar-se a l’altre per valorar, reconèixer i estimar i el tercer és contrastar per aprendre.

Des de l’escola estem molt contentes de poder participar i reflexionar juntament amb els membres del grup de recerca Plurilingüismes Escolars i Aprenentatge de Llengües (PLURAL) de la Universitat de Barcelona: un entorn ric on es dóna una interessantíssima pràctica reflexiva, al mateix temps que s’enllaça la realitat amb la formació.
Per més informació del llibre, cliqueu aquí.