L’Escola Tanit a Catalunya Ràdio

Aquests dies de confinament el programa Popap de Catalunya Ràdio convida a participar a centre educatius de primària i secundària. Mestres i professorat de diferents centres proposen activitats per realitzar a casa.

El passat dijous 30 d’abril la nostra escola va participar al programa de ràdio, concretament va ser la Maria que hi va participar telefònicament des de casa. Vam explicar que som una escola Magnet i que, des de fa temps, tota l’escola realitzem projectes de ciències. També vam explicar qui és el nostre partner en aliança Magnet: l’ICM, l’Institut de Ciències del Mar, un centre de recerca marina molt important.

En el programa de ràdio vam centrar-nos en l’explicació dels corrents marins, uns fenòmens que estudien els científics i científiques del ICM. Vam proposar la realització d’un experiment per entendre com la temperatura afecta al comportament de les aigües i així poder comprendre millor els corrents marins.

Si voleu saber més sobre l’experiment aquí us deixem una presentació on us expliquem el procediment de l’experiment dels corrents marins.

Aquí teni el podcast del programa amb la intervenció de la Maria que comença a partir del minut 9.