L’Escola Tanit i el grup de recerca PLURAL de la Universitat de Barcelona

L’Escola Tanit ja fa uns anys que som centre col·laborador amb el grup Plurilingüisme i Aprenentatge de Llengües (PLURAL) de la Universitat de Barcelona. Aquest és un equip de recerca centrat en l’educació multilingüe.

La seva recerca es centra en les creences, representacions i sabers dels docents; la reflexivitat dialògica i processos de formació i l’anàlisi de la interacció a l’aula. La col·laboració del grup de recerca i la nostra escola pretén establir una sinergia entre la formació inicial i la permanent, a partir d’un procés reflexiu motivat a partir d’accions concretes.

Si voleu saber més sobre el grup PLURAL podeu clicar aquí.