Ossos polars al Tanit?

En el marc del projecte de Medi d’enguany centrat en els pols, els alumnes de P5 han celebrat amb una activitat el nom que han triat per a la seva classe: Els ossos polars. Amb aquesta activitat han tingut l’ocasió de treballar el moviment, la coordinació i els desplaçaments tot sentint-se com a ossos en el seu hàbitat.

Ha estat una activitat multinivell, en la que també hi han participat els alumnes de 6è, que han decorat els ossos en els espais d’art, treballant d’aquesta manera la simetria.

Tots, grans i petits, han valorat que treballant en equip a més a més d’aprendre, ens ho passem d’allò més bé!!