Participem al I Congrés d’Educació Pública de Catalunya

En el marc del I Congrés d’Educació Pública de Catalunya, organitzat per la Federació de Moviments de Renovació Pedagògica el proper dimarts, 25 de febrer 2020 a la nostra escola tindrà lloc el debat «Inclusió i equitat«.

Sota el lema Pensem l’educació des de l’educació pública s’organitzaran en tot el territori grups de debat i reflexió al voltant d’aquests eixos: currículum, organització i avaluació; innovació, transformació i emancipació; xarxes; formació inicial i formació permanent i inclusió i equitat.

Ja són més de 200 centres públics catalans que s’hi han adherit i impulsen la iniciativa, entre ells, la nostra escola.

Si vols que la vostra veu sigui escoltada, no deixeu d’assistir a aquests debats.

Us animem a participar-hi. Podeu inscriure-us aquí.