Participem al III Congrés ‘Petits Oceanògrafs’

Ahir els nens i nenes de 6è vam participar en el III Congrés ‘Petits Oceanògrafs’ que organitza l’ICM, (Institut de Ciències del Mar), on van poder compartir amb altres escoles el projecte científic dut a terme enguany.

Amb la seva ponència Com és que flotem millor al mar que a la piscina, van compartir el que havien après sobre densitat, pressió, salinititat, flotabilitat, corrents marins, plàcnton, cadenes tròfiques, etc., tot explicant el procés d’investigació i les conclusions a les que havien arribat. A més a més, també van presentar dos plafons: Com funciona un submarí, i Com és que el gel flota a l’aigua.

Avui ho han presentat als companys de 5è i a les famílies. I vosaltres, us perdreu les seves explicacions?

Presentació del projecte

Presentació dels plafons