Posposada la formació a Palma de Mallorca: La pràctica docent en contextos plurilingües i interculturals

El CEP de Palma de Mallorca ha organitzat una formació sobre el tractament de la llengua en contextos plurilingües i multiculturals a l’educació infantil, primària i secundària. Les organitzadores han convidat a la nostra escola a participar juntament amb el Dr. Juli Palou en una de les diverses sessions que forma la formació.

La data prevista per la sessió a Palma era el passat dia 12 de març però degut a la situació actual s’ha hagut d’aplaçar fins nou avís. Tan aviat com sigui possible tornarem a calendaritzar la data.

En la sessió formativa que realitzarem el Dr. Juli Palou aportarà la seva visió del que suposa acollir alumnes d’altres cultures, i nosaltres aportem la manera de concreció des de la pràctica de centre i d’aula.
Per a nosaltres és molt emocionant poder compartir amb altres professionals les estratègies i activitats que portem a terme a l’escola al voltant del plurilingüisme i esperem poder anar a Palma ben aviat.