Sant Jordi 2019

El passat dilluns, 29 d’abril van finalitzar els actes de celebració de la festivitat de Sant Jordi. Ha estat una setmana intensa, emotiva, en la que tots hem gaudit dels actes i activitats programades. I és que a la nostra escola aquesta festivitat té una significació especial i encara més enguany quan celebrem els 60 anys.

Des dels més petits als més grans hem intercanviat llibres a les paradetes organitzades pels nens de 6è. En el Recital de poesia, en el que han participat les famílies ens hem regalat poemes, narracions, embarbussaments,… des de p3 a 6è.

També hem gaudit de la saviesa, l’energia i la immensa capacitat de comunicació de l’escriptor Ricard Bonmatí, qui ens va ensenyar a estimar, valorar i apreciar encara més el valor de la poesia. A més a més de participar en el lliurament de premis dels Jocs Florals, organitzats any rera any a l’escola.

Per finalitzar, també hem gaudit de dues audicions, una de flauta a càrrec del músic Roger Anton i una altra de violí, a càrrec del músic Abel Anton.