#EnFamília

Publicat el 15 d’abril de 2020

La Bolboreta, un escape room per tota la família

Fundesplai ha preparat un escape room per fer en família: L’estiu perdut de la Bolboreta. Es tracta d’un joc en què la protagonista és la Bolboreta, una papallona viatgera a qui haureu d’ajudar a trobar el seu estiu perdut en aquesta aventura plena d’enginy i enigmes divertits.

Amb aquest joc es vol fomentar la cooperació en família i la descoberta, a través del joc, d’espais, flora i fauna de Catalunya. En algunes proves caldrà la imaginació dels nens i nenes, en altres la memòria dels més grans, així com l’habilitat a les xarxes dels joves.

L'estiu de la Bolboreta, escape room

Entre totes les famílies que completin les proves, se sortejarà una estada en una de les cases de colònies de Fundesplai, un cop hagi acabat el confinament.

Publicat l’1 d’abril de 2020

Enviem missatges als professionals i pacients de COVID-19 de l’Hospital de l’Esperit Sant

Aquests darrers dies l’Hospital de l’Esperit Sant, l’hospital que tenim a prop de l’escola, ha posat en marxa una campanya amb l’objectiu de fer arribar missatges de suport a tots els treballadors i pacients del centre.

Com ja sabeu, els professionals sanitaris estan fent molta feina: treballen moltíssim i un munt hores per atendre a tots els pacients de l’hospital; i els pacients afectats per la COVID-19 han d’estar aïllats i no poden rebre visites. En aquestes situacions d’estrès, per part dels professionals de la salut, i de soledat i aïllament per part dels pacients afectats pel virus, els missatges positius i plens d’ànim són molt i molt reconfortants per a tots ells!

Així doncs, des de l’escola ens adherim a la campanya de l’Hospital de l’Esperit Sant i us engresquem a que, des de casa, feu arribar cartes, un dibuix, un vídeo… amb missatges de suport i ànim als professionals sanitaris i als pacients afectats per la COVID-19. Segur que a través de les nostres cartes, fotos i vídeos… els hi podem enviar missatges de suport, acompanyament i ànim tant necessaris aquests dies!

→ Envieu els vostres missatges al correu de l’escola: ceip-tanit@xtec.cat. ←

Ah! No oblideu posar el vostre nom i el de l’Escola Tanit, Santa Coloma de Gramenet  en els vostres missatges, cartes i vídeos. A mesura que els anem rebent els farem arribar a l’hospital.