Som coreogràfs

Aquest primer trimestre els Grans A hem descobert que tots i totes podem convertir-nos en uns autèntics coreògrafs! Tot va començar quan el nostre mestre ens va proposar un repte: dissenyar una coreografia entre tots. La idea, de seguida ens va motivar molt, però en realitat no sabíem com fer-ho. Així doncs, vam començar a investigar balls grupals amb músiques de diferents estils i èpoques. A continuació, un cop varem adonar-nos de quines ens agradaven, varem escollir un parell de peces musicals i, amb l’ajuda del nostre tutor, es va crear el mix. Sabeu què és, oi?

A continuació, vam haver de cooperar per triar els passos que millor s’adaptessin a les cançons, però posar-se d’acord no és gens fàcil. Ens hem d’escoltar entre nosaltres i compartir un mateix objectiu. Un cop aconseguit això, la resta va ser bufar i fer ampolles.

El resultat el podeu gaudir vosaltres mateixos, però més enllà d’aquest resultat, volem destacar que gràcies a aquesta activitat, ens hem conegut tots molt més; hem descobert que els nostres companys tenien habilitats que no podíem arribar a sospitar; hem après a ser crítics amb els nostres resultats i anar millorant allò que creiem que mereixia la pena.

Gràcies a tot plegat, no  només ens ho hem passat d’allò més bé, sinó que hem après un munt.