Tanit, Centre formador d’alumnes en pràctiques

Aquests darrers dies ens acompanyen tot un seguit de futurs mestres, futurs companys de professió amb els que compartirem durant unes setmanes què significa ser mestre avui. Ens observen en el dia a dia, els guiem en les seves intervencions, els desvetllem els múltiples rols i registres que ha de desenvolupar un professional de l’educació en el segle XXI.

Aquestes pràctiques són fonamentals per a la seva formació per tal que puguin assolir les competències necessàries per exercir una docència de qualitat.

Conscient de la importància d’aquesta formació, el Departament d’Educació estableix el procediment per a la selecció i acreditació de centres educatius, com a centres formadors de les pràctiques acadèmiques externes dels estudiants universitaris. I l’escola Tanit és un dels centres Formadors. És un honor que la nostra escola pugui acollir a mestres nous i ser escola referent de futurs mestres.

Que sigui per a molts anys!