Tenim una missió molt important

L’escola Tanit, mitjançant l’assessorament de la Lliga de la sosteniHabilitat, s’adhereix  a les propostes per tal d’afavorir els objectius de desenvolupament sostenible (ODS), formulades per la ONU. Cal posar-se en acció i els infants del Tanit estem  preparats per actuar.

La visita dels agents especials

Hem començat el nou curs amb una visita molt particular. Els agents especials pel canvi han rebut els infants a la porta i ens han deixat una carta i una missió molt important: cal cuidar del nostre planeta. Encetem un curs ple de preguntes: com podem promoure un mon més just?, com podem afavorir el desenvolupament de tots els éssers sense deixar ningú enrere?, quines actuacions cal portar a terme?, de quins recursos disposem?…

Això només ha estat el començament!! Poc a poc, cada grup anirà definint quins son els seus eixos d’actuació i com podem afavorir el canvi a un mon millor. Us mantindrem informats.