Un Halloween ben especial

La Comunitat dels GRANS de l’escola Tanit ha estat desenvolupant un projecte entorn al misteri. Han estat dues setmanes de treball globalitzat durant les quals i, a través de la lectura, ens hem endinsat en apassionants històries de misteri i de por, tant en llengua catalana com castellana.

També, hem descobert l’escultor Alberto Giacometti i inspirant-nos en la seva obra hem creat escultures d’éssers fantàstics, monstres, i bestioles amb filferro i paper d’alumini. Us confesem que ens han quedat d’allò més bé.

Paral.lelament, i seguint el fil conductor de Halloween, vam pensar en com podien organitzar un berenar terrorífic. Així, organitzats en parelles, vàrem decidir la llista de la compra i vàrem calcular les quantitats que necessitàvem per a tota la classe. És molt divertit consultar els preus dels productes als catàlegs online dels supermercats. Clar que quan tens un pressupost previ per gastar, t’has de fixar-te molt bé tant en els preus dels productes com en les quantitats que necessites.

També, hem descobert els àlbums il.lustrats i, partint de les evocadores imatges de «Los misterios del señor Burdik», hem escrit magnífiques narracions que apleguen històries tant fantàstiques com sorprenents. Avui, les hem llegit en veu alta, tot compartint-les amb els nostres companys.

Una manera diferent de celebrar Halloween… i us hem de dir que ens ha agradat moltíssim.