Un Sant Jordi especial

El dia de Sant Jordi d’aquest any marcarà un abans i un després perquè ens haurà ajudat a redescobrir aquesta diada. No poder fer les activitats habituals, lluny de suposar un fre i desanimar ha estimulat la creativitat de tots: alumnes, mestres i famílies.

El dia va començar amb un conte explicat per la responsable de la biblioteca, la Fe, gravat a casa seva per a tots nosaltres i amb un regal molt especial per part de la Chone, bibliotecaria i amiga de l’escola: un llibre infinit.

Com molts altres, va ser un dia de videoconferències amb els alumnes i en aquest cas van tenir un valor afegit, encara més emotiu: els més petits, tot repentinats ens van ensenyar els seus dracs, les seves roses i, i fins i tot, els seus peluixos preferits.

La tasca d’acompanyament dels nostres alumnes i les seves famílies ja forma part de la rutina de tot l’equip humà de l’escola. Mestres, vetlladores, monitors del menjador, l’educadora, l’administratiu, el conserge i fins i tot el personal de neteja, sense oblidar-nos dels científics de l’ICM, tothom aporta el seu granet de sorra amb la seva feina, el seu ajut, i les seves frases d’ànim. Aquests dies estem descobrint allò que molts suposàvem. Tanit és una escola que surt de les seves parets, que va més enllà de l’aprenentatge acadèmic i que acompanya en el creixement integral.