UN SUBMARÍ A L’ESCOLA

Un submarí a Tanit

La darrera setmana de novembre vàrem gaudir de la presència d’un submarí al pati de l’escola. Era una maqueta del submarí d’investigació Yago cedida per l’ICM, el nostre partner Magnet.

Ha estat una oportunitat única no només per conèixer de primera mà la feina dels científics que s’endinsen en les profunditats sino també per compartir el resultat de les nostres investigacions.

Tots els cursos van fer una recerca i experimentació a partir d’una pregunta investigable que els havia suggerit la presència del submarí. El resultat d’aquesta investigació es va mostrar en una exposició en la que els propis alumnes eren els experts divulgadors de la seva feina. Els alumnes de 6è, a més, van ser els encarregats d’explicar el submarí a tothom que ens va visitar.

El darrer dia vam comptar amb la presència de l’alcaldessa, el primer tinent alcalde, la inspectora del Departament, representants de la Fundació Bofill, científics de l’ICM i també la formadora que ens acompanya en tot aquest camí.  Tots plegats i acompanyats d’algunes famílies vàrem poder gaudir d’un cafè, te marroquí i pastissos.

Volem donar les gràcies especialment a la Janire, la Ceci i el Josep M. pel seu acompanyament i ajut.