Vine al Concert Santa Coloma Sona!

El diumenge 12 de maig participarem en el  concert “SANTA COLOMA SONA+” que es farà conjuntament amb el de “Santa Coloma Sona”. És una iniciativa organitzada per l’escola Municipal de Música Can Roig i Torres, el Casal del Mestre de Santa Coloma de Gramenet amb el suport de l’Ajuntament de la nostra ciutat.

El projecte va néixer fa set anys amb l’objectiu de fer un treball de cooperació, fomentant la igualtat, la bona convivència tenint com a eix principal la música en grup. La nostra escola hi participa des de la segona edició.

Enguany seran quatre les escoles participants: l’Escola Beethoven,  l’Escola Antoni Gaudí i l’Escola Tanit i l’Escola Wagner que s’ha afegit aquest curs al projecte.

Conjuntament ens regalaran un matí musical amb el concert “La Música en la Natura”. Us el perdreu?