Escola TANIT

Història

L’escola Tanit està situada al Barri de Santa Rosa, al S.E. de Santa Coloma de Gramenet.

L’escola Tanit és un edifici antic construït a l’any 1958 en el qual s’han fet obres en distintes etapes. La més recent ha estat el curs 2000-2001 amb motiu de la fusió de les escoles Pins i Pirineus.

Des d’aquest moment l’escola Tanit ha optat per un model d’escola diferent. Fa més de 60 anys que som presents al barri i hem optat per transformar-nos en Comunitat d’Aprenentatge:

Un procés iniciat, sense fi i sense marxa enrere, possible de transformació amb la participació de tots els membres en condicions d’igualtat i justícia amb l’objectiu final de transformar el món a partir de la transformació de l’entorn més proper. Veiem en la diversitat una font de riquesa i apostem per donar resposta a les necessitats individuals.

El barri es caracteritza per la gran diversitat cultural que conviuen. Ha estat un barri canviant i un barri de pas per molts dels immigrant que han arribat en aquests últims vint anys. Aquesta diversitat cultural ens ha fet replantejar la nostra línia metodològica en una pedagogia basada en l’experimentació tot i tenint molt present les situacions comunicatives del nostre alumnat.