Al CS cosim les nostres disfresses

El rei Carnestoltes està a punt d’arribar a la nostra escola. Serà el proper divendres 14, a les 4 de la tarda. Què emocionant! Els nens de 6è han escrit el pregó i han creat unes ordres que tothom haurà de cumplir la propera semana.

Per cert, mireu, mireu bé! Els nens i nenes de CS hem cosit nosaltres mateixos les nostres disfresses i ho hem fet als Espais d’Art. Abans, ens han hagut d’ensenyar com funciona una màquina de cosir, però és molt fácil.

Així doncs, us esperem el divendres 21, com ja es tradició, al pavelló on ballarem disfressats les meravelloses coreografies que amb tanta il·lusió grans i petits hem estat preparant.

Us hi esperem! No us ho podeu perdre.