EL VALOR DE L’ART CONTEMPORANI A L’ESCOLA

Visitem el Museu Can Framis

L’experiència amb l’art contemporani ha de ressonar i ser significativa. Ha de ser una descoberta sensorial, una exploració amb tot el cos, una experiència plaent que desperti una mirada i un pensament encuriosits.

A l’escola Tanit, donem importància a l’educació artística, les arts a les aules estan presents en el dia a dia amb els espais artístics des d’infantil fins a 6è. Fem èmfasi en l’aprenentatge des d’una mirada centrada en la indagació i la recerca, on els infants comuniquen, expressen i representen a través de l’art.

Com introduïm aquest Art al nostre dia a dia?

Afinem les mirades i indaguem en els creadors i creadores del nostre voltant. La visita a la Col.lecció permanent del museu Can Framis ens apropa a un gran ventall de manifestacions artístiques. On amb l’acompanyament d’educadores especialitzades en art contemporani, proposen fer un recorregut lúdic-participatiu. Analitzem més enllà del global, parlem sobre el que l’obra ens mostra més enllà del que veuen els nostres ulls: símbols, textures, colors, imatges, context… i tot això, què ens evoca?

Ara ens toca a nosaltres, posem fil a l’agulla! La nostra creativitat i els coneixements adquirits ens ajudaran a enriquir les produccions, representacions i expressions artístiques.

Amb moltes ganes de continuar creant dia a dia!