Funcionem amb renovables

Els alumnes de 6è han participat en el taller «Funcionem amb renovables» en el que han tingut l’ocasió d’experimentar sobre el funcionament de les energies renovables i conèixer l’impacte que tenen en la reducció de la contaminació ambiental i, en particular, en el canvi climàtic.

Així, han observat i indagat de manera experimental el funcionament de diversos tipus d’energies renovables: eòlica, solar, hidràulica, ..entre d’altres.  Organitzats en equips cooperatius, han baixat al pati i han efectuat medicions. També han reflexionat sobre les seves potencialitats i limitacions. Fem un ús intel·ligent i racional de l’energia? Els consums energètics estan justificats? Ens permetrien les energies renovables desenvolupar totes les activitats a les que estem acostumats?